فیروز کریمی
بانك دانلود موبايل

فيروز کريمي:
چشم‌هاي کي‌روش و همکارانش آب مرواريد دارد/ مرزبندي با بطري آب!
بوشهر- خبرگزاري مهر: سرمربي شاهين بوشهر با انتقاد از کي روش سرمربي تيم ملي کشورمان گفت: چشم هاي کي روش با توجه به شرجي بودن آب و هواي بوشهر يا بابا قوري هستند يا آب مرواريد گرفته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، فيروز کريمي بعد از پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل فجر شهيدسپاسي در کنفرانس خبري بعد از بازي در جمع خبرنگاران افزود: چشمي که نمي تواند طالب لو گلر ما را ببيند و از ميان بهترين خط دفاعي ليگ يک مدافع به تيم ملي دعوت کند بايد عمل شود و ما حاضريم هزينه اين عمل را پرداخت کنيم.

وي اظهار داشت: چرا نبايد دروازه بان و از خط دفاعي شاهين که بهترين خط دفاعي ليگ است يک بازيکن به تيم ملي دعوت شود.

وي در خصوص سوال خبرنگاري که پرسيد چرا محيط خط کشي شدن مربيان را بطري چيده بوديد؟ گفت: در هنگام بازي داور چهارم وقتي از محيط مربيان خارج مي شدم به گونه اي با من برخورد مي کرد که به نظر مي رسيد پا به مرز کشوري ديگر گذاشته بودم؛ به همين دليل با گذاشتن بطري مرز بندي کردم.

کريمي با بيان اينکه شاهين با مشکل روبرو است نه با کمبود امکانات، اظهارداشت: بيشترين پول را در ميان تيم هاي ليگ برتر شاهين پرداخت کرده در حالي که بيشترين نارضايتي هاي نيز در اين تيم است بايد ديد چه مشکلي در تيم وجود دارد که اين گونه است.

وي در پاسخ به ديگر سوال خبرنگاري در خصوص اعلام هشدار به شما در نحوه برخورد با برخي خبرنگاران اين استان، اظهارداشت: هيچکس خطرناک نيست و بسياري از خبرنگاران و سردبيران مطبوعات کشور بهترين دوستان من هستند و هيچگاه به آنها نگفته ام در مورد من حتي خطي بنويسند.

سرمربي شاهين بوشهر در خصوص بازي نيز گفت: بازي خوبي از سوي دو تيم شاهد بوديم و باتوجه به شرايط جدول هر دو تيم نياز به سه امتياز داشتند.

کريمي افزود: در اين بازي عليرغم اينکه يک گل بثمر رسانديم اما بايد چندين گل بثمر مي رسانديم و بازيکنان شاهين اين را بدانند که  در بازي که مي توان با دو الي سه گل برد را نبايد به يک گل اکتفاء کرد.

وي با بيان اينکه بازيکنان فجر به لحاظ تجربه از تجربيات کمتري نسبت به تيم شاهين برخوردار بودند اما از دوندگي بهتري نسبت به ما داشتند، گفت: برخي تيمها خارج از خانه بهتر از داخل خانه بازي مي کنند که تيم فجر نيز از جمله اين تيمها بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 401
بازدید کل : 226529
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1